SötNöt:)

Nu har Jessica en blogg oxå :D Så roligt med bloggar! Speciellt för mej , jag som e så jävla nyfiken hela tiden :P
Idag har ja jobbat! Varit med syster, Teo & mamma efter jobbet!
Jag har fått världens skönaste täcke av mamma igår , ooh så jävla underbart! längtar så mkt tills jag ska lägga mej och få mysa me de ;) hihi och jag då som absolut inte kan lägga mej för tidigt -.- nån jävla tvångstanke igen!
Nu är de inte långt kvar till kryssningen! hihi , de e de enda som finns i mitt huvve just nu!
Jag & Jaana ska ladda upp som fan på freda, först dricka innan buss resan, sen på buss resan & sist på terminalen sen blir de full ös på båten såklart :D

Längtar tills torsdag, då e de bara en dag kvar :P haha
Den här veckan kmr gå sååå himla långsamt!

ne måste ja gå !
Älskar Dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0