Snööö, YES!

Såg nu att jag hade fått skäll av Emelie :P Ja de va fan längesen nu för min del !
Men har inte så mkt att berätta. har Jobbat ;) Sen idag va de Tacokväll hos syrran , bara systrarna Lindberg :D och Tobbe & Gustav då ^^ och Gustav som har sommardäck på nu och de finns inte ens nå mönster kvar på däcken så ni kan ju föreställa er hur de blev. mjo vi kom ju inte iväg , vi fasnade mitt i en korsning! Mkt skratt fick man :P och inspelat ;)
jo just ja vi systrar har även kollat på resor till hösten :D gud så roligt! Tobbe, Therese, Gustav , Nina & Så lilla mobbad jag :P haha får hitta nån karl åt mej som kan följa med så slipper ja va ensam :D men de lööööööser sej!

För en gångs skulle e jag glad att de e snööö :D så mysigt!! hihi =) idag har jag o syster varit ute o lekt med wille & teo i snööön :D
Just ja, vi tjejgänget ska antagligen åka till Åre nåra dagar och ha lite kul :D
har vi pratat om iaf och de va inte så dyrt :D

Ne nu ska ja vara psykolog åt min lilla Annica :D
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Katta

HEEEJJ GUMMAN! jag har ringt dig hela dagen:( min mobladdare är kvar i uppsala självklart!! Va gör du?? ring mig på 070 5777036 PUSSS

2008-11-22 @ 16:27:48
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0