Sliteeen ^^

I fredags blev de fest, jag & jaana började hos jaana sen gick vi vidare till Annica & Robert :)
Där va även Katta och Elkin sen kom Tessi dit på nå vänster :P haha de va jätte roligt :D
Sen skulle vi dra ner på stan så dom satte sej i taxin o stack allihopa men som tur va så va Tessi kvar så hon fick skjussa mej :D Väl utanför på slick så märker ja att ja har tagit helt fel jacka så de va bara att rringa tessi igen o åka o byta :P Sen blev det Goya för mej och Jaana, FYFAN va de sög , va ASPACKAT med folk så man kunde knappt röra sej så då e de inge roligt! Hände en liten pinsam sak där men de talar vi inte om :P bara mina närmsta vänner som jag delar  denna hemska/roliga upplevelse :P sen när vi gick så märkte ja att min mobil va borta! så ja ringde till min syster o hon ringde o spärrade mitt abonemang. kul! -.- sen vidare till slick där ja träffa alla möjliga folk :D de va roligT! Sen va väl kl kanske 3 då gick ja hemåt. Jaana hade försvunnit o ja som skulle sova hos henne o så har man ingen mobil !  :@
väldigt irriterande! SEn ringer ja till pappa på lördags morronen och ska berätta om min borttappade mobil men då säjer han att de va en kille som hade hittat den på golvet på goya så ja fick tillbaka den men kortet e fortfarande låst o för att lås upp de så måste pappa skicka ett brev me hans underskrift eftersom abonemanget står på honom! SKIT DRYGT :(

Dagen efter ringde Jaana och säjer attt ja ska komma för jag hon o Mickis ska käka ute nånstans så gumman kmr o möter mej! Sen går vi o käkar, sen till Jessica då vi försöker få me henne på kroga men icke så vi gick väl hem efter 3 timmar, hämta mina högtalare , hem till Jaana o käka kinamaten som va kvar, duschade och börja smått dricka. Sen hem till Mickis där vi började, gick VÄLDIGT segt må ja säja, usch va inte alls på G men man kom igång efter en stund :D
Vidare till Hagaan o när vi står i forex kön så krm lilla Jessica :D åh ja blev så lycklig! Väl inne på hangan hade jag verkligen SKIT roligt :D mkt folk så de va nice! jag va tillochmed kvar inne på hangloose till 3 för jag o mari väntade på Jonny som skulle skjussa hem oss :D gud va härligt! Sen va de bara att sova! Mamma kom o väckte mej halv 2 då vi gjorde oss klara sen kom Teo, Wille & Tess. Vi gick ner på stan , de sög :P De roliga va att Filip va utklädd till tomte o delade ut godis så Teo blev jätte glaad att se honom så hela kvällen säjer han  , Omten ilip :P så goo!
så helgen har varit hur rolig som helst :D varit me dom bästa ! <3


Nu ska ja sova snart, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0