J.P = SÅ JÄVLA DÅLIG!



de här hittade ja för en stund sen, men snälla hur moget är de?
Jag  blir så jävla arg när ja tänker på Johan o hans vidriga fans. GE UPP!
ååååhhh! Nu har idol bevisat att vem som helst kan sjunga och vem som helst kan komma med i programet.
de e sjukt! Tål verkligen inte honom!

åh ne måste tänka på annat annars kmr ja brinna upp här!

Idag/kväll har jag verkligen haft de hur mysigt som helst med sötnosen!
:) Vi har myst, ätit god mat, busat , slagits ;) jag vann ^^
nä toppenkväll. Jag fick t.o.m en Puss eller inte bara en heller! ;P

nu ska jag gå vidare i livet , jag & jaana :D !
imorron ska vi åka till köööpis! Gud va mysigt , med min gumma!
Vi ska fixa upp våra liv. Vi ska börja träna nu som FAN , äta nyttigt! ojoj sen blir vi helt oemotståndliga.

ska snart lägga mej i min SKÖNA säng :D ooh ! Imorron ska ja både ringa Barbro om jobb sen Förenade Care. har faktiskt LOVAT Mickis nu :) så ja måste! Sviker henne inte!


<3

Du vet att du betyder allt för mej och de kmr du alltid göra oavsett vad.
Jag älskar dej mer än nån annan på denna jord, kmr aldrig älska någon mer än vad ja älskar dej.
Du kmr alltid på första plats, du har verkligen vunnit mitt hjärta föralltid! Jag glömmer dej aldrig, det vet du!
Tänker på dej dagligen och då och då fäller jag en tår för allt vi gjort tillsammans och jag är så glad för att ja har fått vara med om de. För alla minnerna kmr alltid finnas inom mej och det gör mej så glad jag bara tänker på de.
Du är verkligen en alldeles speciell person för mej, du har alltid ställt upp och funnits där för mej , och de är jag jätte tacksam för. Jag är så glad för den tiden vi hade tillsammans , den tiden gjorde mej så lycklig så du anar inte, just då va jag den lyckligast i världen kan jag lova, fast ja kanske inte visade de alla gånger och de ångrar jag verkligen!
Dom 19 månaderna med dej va dom bästa månaderna i hela mitt liv. Hoppas du kan förstå de, Filip Stefansson.
/ Din Ida Lindberg Föralltid
</3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0