jaana din ost!

Natten började med att jag INTE kunde somna! Jag somnade mellan 6 - halv 7 ! Halv 12 ringer baby , som ja sa att hon skulle :P då va de bara att gå upp och gå hem till henne! Vi fixade med däcket, lämnade in de men hålet va 1 cm stort så de va bara att köpa ett nytt :P Sen åkte vi o käka med patrik och nån :P
Vi gick hem till mig efter de kollade på nått som skulle föreställa en skräckfilm, den sög så vi stängde av! Vi gick ute o gick hade inget för oss då vi bestämde oss för att gå hem till Annica som nu bor på Staffansgatan <3 Porten brevid min o filips. Hon bor även högst upp o första dörren som oss, så lägenheten ser ju på PRICKEN ut som våran gjorde :/ de känndes i hjärtat faktiskt :(
Sen kom kritan och vi åkte runt runt , åkte till hans jobb där Danne & Thomas va . Sen åkte vi vidare till sandviken och dryga oss, Jaana har varit helt knäpp idag, nått e fel :P men kul har de varit! hahaha de har ju verkligen smittat av sej iaf! ;) Fan va ja skrattat idag, ojoj skrattat så ja fått så ont i magen :P du e helt underbar gumman! sen va väl kl 10 och ja visste att Jessica va hos Mickis och ja vela inte att hon skulle gå hem själv så ja sa attt vi skulle skjussa hem henne så vi åkte dit och Mickis kom även ner :D ojoj , vi 4 e ju inte riktigt friska ;P så man skrattar med er bruds! ! Vi ska fesssssta hela helgen :D Jag, Mickis, Jessica & Jaana! :D ojojoj , längtar! bara en daaaag kvar! hihi...
Goya på freeeeeeeeeeda :D

Sen imorron ska ja fixa en bil som Jaana kan ta, ska fråga min pappi! Sen ska vi till IKEA, ja som fått bra löön :D och innan ska ja ner på stan o kolla på kläääder tills helgen! Annica ska oxå med den stumpan :P haha förresten ni måste höra på de här, hon hade köpte en skål o så hade hon slagit i nått så skålen gick sönder o så frågar hon om hon kan lämna tillbaka den o fråga personalen där om skålen ska va sådär  :P HAHAHAHAHAHA SÖTNÖÖTEN! <3
Sen blir de kiiina mat, älsklingen Jaana har bjudit mig hela veckan så nu blir de tvärtom :D och de gör ja med nöje!

Hon ska svika mej så hon ska jobba imon o på freda :( ända till 5 OXÅ! :(

ajja nu ska ja sova snart, natti natti!
Puss o kram på mina hjärtegull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0