Händelserik dag!

Började med att min lilla Jaana skickade sms till mig när jag låg som skönast i sängen!
Hon frågade om vi skulle till IKEA, vrf inte. Orka va hemma! Hon shoppa som en GALNING där , så ja fick leka mamma och säja till lite grann, har lärt mig att vara ekonomisk efter tiden med Filip =) * STOLT*
Sen blev det att åka runt och glida lite!  Åkte till sjuka Mickis :( och hälsade på , stakkarn, men hon måste bli frisk till helgen då de blir utgåång :D
Sen åkte vi till Jessica, hon följde med en stund sen åkte vi hem till Danne , kollade på tv sen åkte vi till max då dom 2 skulle käka! sen ut och sladda me Danne... Kul :D älskar dee! Sen så lämna han oss och vi fortsatte att åka vidare tills däcket " explodera " hahaha , tur att de bara va däcket för det lät som vi skrapa i hela jävla sidan och lite till!
Skönt att de va utanför mitt jobb så de va inte så långt hem :D Vi ringde pappi eftersom han e bilmekaniker :D men han hade inge däcke :/ så då kom Johan istället och gjorde nått :S ja gick hem :P
har aldrig frysit så mkt som ja gjort om mina föttter ikväll!

Imorron ska ja vara med Jaana,  tihihi, hon e så jävla härlig att vara med! <3 LOVE!
kmr säääääääääkert dryga på våran lilla sötmyra Jessica :D <3 du kmr inte undaaaaaaan oss!! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0