Halloween

Nu kom jag hem från mitt älskade jobb :D Idag gick de skit bra och så jävla fort att jobba tycker ja bara varit där i 3-4 timmar :| åh de e så kuuul :D!
Eftersom min älskade tvilling Tessi har party förförsta gången så kan man ju inte festa självklart! :( börjar ju 6.45 imon! men ja ska endå dit nu och säja hej till mina små barn :D som e så fint utklädda! jag & min underbara älskade Katta ska dit nu, hon kmr o hämtar mej nu ? :D Sen ska vi väl röja lite på stan sen måste ja hem och sova!

på måndag ska ja skaffa mej ett till Jobb :D Med Mickis & Mari <3 :D dom behöver folk så här finns jag :D gud va ja ska jobba nu!! :D

6 dagar kvar brudaaaaaaaaaaar :D
Jaana, Mickis & Jessica <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

fy faaaan va röj :D haha vi kommer ha så galet kul gumsan <3

2008-11-02 @ 22:36:46
URL: http://essla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0