Goya ?

ja precis, ikväll ska ja antagligen på goya :O Hör och häpna mina vänner ;) haha
jag som alltid haft mina fördomar om denna krog så vi får väl se hur det är nu då om vi skulle gå dit!
Men faktiskt så blir ganska roligt och testa på nå nytt än Hangan... =)
Ska fixa mej, har nyss duschat o ska sen iväg till Mickis och börja dricka lite "smått " ;D
Annica kmr oxå föresten :D

Idag har ja inte gjort nått, varit me mamma och pappa och tittat på våran nya bil som pappa köpt :)
Kombi såklart -.- tkr inte om de :P den e skit stor för lilla mej (A)

Tack Hanna för idaaag! Hoppas det blir du och jag på julafton, juldagen & annandag jul! :D



KLOCKREN BILD :D KRYSSNINGEN <3 MINA KÄRLEKAR! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0