!""#=%!""#

kan inte sova! åh blir TOKIG, plus att jag somnade liten stund hemma där mellan efterlyst och insider....
så de e väl därför jag inte kan nu! jag som ska jobba imorron! blir bara hem o lägga sej när ja kmr hem imon kl 22...
fast ja vill ju hitta på nå med  mina tjejer :( kolla på Beck ^^ jag älskar ju persbrandt!
är ju ledig på fredan :D hihi då blir det Idol med Jaana, Mickis & Jessica ju:D myspys!
oh dom ska köra duetter och såklart blev ju Anna & Kevin med varanda :D <3 Hejjar ju på dom !!! :D:D:D:D

ne sitter här för mej själv:( eller själv e ja ju inte... Hör ett snarkande brevid mej -.- hahaha ne såå sööttt

du är så söt :)

föresten idag ringde ja Annica, men hon kunde ju INTE prata ;O HUH!
de va de elakaste , hon som skäller på lilla mej att ja inte hör av mej :(
;)

och så finns det inget på TV heller, jävla prison break!! kmr aldrig nå filmer/program/serier ja gillar :( bara jävla tjat om one three hill, grey's anthomy, desperata hemmafruar...USCH! hellre kollar ja på ett naturprogram eller dokumentärer om nå skit. mkt intressantare ;O
haha när man talar om de så tar de slut :D yees. men va kmr nu då ?? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0