Besviken!

Idag efter jobbet så gick jag hem till Jessica, saknade henne så ;P Vi kollade på Beck, jättebra! sen snakka vi som vanligt och toka oss sen vid 2 gick jag hem :) Jag måste verkligen gå o lägga mej nu för om ja ska orka upp imorron, jag ska nämligen gå ner på stan och luncha med Josefin innan hon börjar jobba :D så längesen vi träffades ! Sen ska jag träffa Jessica, vi ska till tatueran! Sen hem till henne och göra makaroner och köttfärsås :D äntligen har jag träffat en som ärter makaroner istället för spagetti till köttfärsås :D Efter det kommer Jaana & Mickis och vi ska mysa hela kvällen med Idol och Chips ;D sen får vi se vad som händer efter de!

Du har ändrats så otroligt i mina ögon, trodde aldrig att du skulle bete dej såhär .
Du kmr aldrig vara den du va för mej som du va för nåra månader sen, du har visat ditt riktiga jag .
Du behöver aldrig mer höra av dej om du ska fortsätta såhär , aldrig. Du har förlorat en väldigt bra vän. Igen...
Tänk att en person kan ändra dej så lätt. Patetiskt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Makaroner is the shit haha Nu kan du bli glad Ida när jag kommenterar :P

2008-11-20 @ 16:43:44
URL: http://essla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0