alla vackra drömmar vi har drömt men ändå glömt.

Idag ringde Jessica och väckte mej halv 2 :P jag som skulle ringa och väcka henne & Mickis kl 12 ;P  bra dääär!
Sen så fick ja ett sms av Jaana där hon fråga om ja vela följa med och käka max , javisst.. Va verkligen skit hungrig! Så ja mötten henne vid American take away ( ATA )
Efter det skulle jaana gå o jobba så ja gick tillbaka till ATA för att möta Mickis, sen ica köpte tacogrejer, videohallen för att hyra film, 19 kr för en film och man får ha den i 7 dagar :| Sen hem till jessica i hemsta! där vi satt o snacka. Gjorde lite mat, va inte alls hungrig :P Sen kom Tessan förbi och roade oss :D sen kom även Jaana förbi. :D VI kollade film och myste me muljust o chips! Snacka lite minnen från kryssningen och annat skit! :D
Sen gick vi förbi en lekpark där jag bara va tvungen att åka ett eller annat varv ;) så jag och mickis åkte och jaana fick putta på :P haha vi skratta så mkt så vi fick ont :P Sen gick vi hem, lämnade av jaana först sen skildes jag och mickis vid bron. Jag är så jävla glad att jag har träffat er tjejer, ni är så jävla underbara och jag kan verkligen vara mej själv helt och hållet utan att skämas el nå! ni är toppen och ja stormtrivs verkligen med er! så som vi håller på så kan man ju inte annat än skratta :D kanske världens goaste :D !
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

På freda blir det vi igen då :D Antigen blir de ockelbo eller hemsta hos Jessica och kolla Idol :D
vi får se om ja kan fixa en bil så vi kan ta oss till ockelbo :D

Snodde den här texten från Jaanas blogg :D ja va tvungen , ja skratta så ja låg dubbelt här på golvet :D kanske inte lika roligt för er men för oss e de jävligt roligt :D:D:D

bra kommentarer från kryssningen :

-halllåååå , varför springer du ? hallåå?
:D klockren .

- bajs & ingenting ;)   

- fredrik & jag ligger i samma hytt :P

linus på linjen ,  ;D



Godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0