3 Dagar Kvar!

Idag har jag varit med Annica. Jag gick enbart ner på stan för att jag orkar inte vara hemma ! Så jag mötte Annica där och vi gick och käka , sen så gick vi till Make Up Stor och jag får ABSOLUT inte köpa nå , har inga pengar! :( Men så länge som jag har vela haft en gulglittrig ögonskugga så kunde ja ju inte hålla mig! :( den lilla lilla ögonskuggan kosta 130 kr ! :| men ja va bara tvungen , stog där inne och tänkte på en mkt bra ursäkt till att köpa den och ursäkten blev så att den skulle passa jättebra till min outfit på Fredag! -.- så dåååååålig!
Sen skulle hon ju självklart in på  HM oxå! :( där hon köpte hårfärg och jag som hade världens utväxt så kom ja även där på en till ursäkt till att få köpa 2 förpackningar hårfärg! Jag kan ju inte ha utväxt på kryssningen jag måste ju va fin då...hmm ja! va ska man göra ? jo jag har kommit på de :D nästa gång tar jag INTE med mej kortet ner på staan ! :D
hihi  nee sen åkte vi bussen hem till Annica där vi börja färga på mej! blev så otroligt fint! TACK ANNICA! föresten så färgade jag HELA håret inte bara utväxten :D åh äntligen så blev topparna mkt ljusare och mindra gulare, eller rättare sagt, de gula försvann tillochmed :D so happy! fast topparna blev ju bara fulare o fulare :( måste klippa mej och sen köpa löshår :D nästa lön ^^ sen så ska jag och Annica även fixa lösnaglar då :D En jobbarkompis har en tjejkompis som gått en kurs och fixar de billigt :D så SNYGGT! Sen om min lön blir riktigt bra så ska jag även pierca mej! :D Antigen tungan eller underläppen :D va tkr ni ?hmm!
åh längtar :D och köpa nya pumps föresten :D hihi
och kanske nån tunika ;P
Sen gick vi till tågstation där vi träffade Robert, Leila, Elkin, Hampus & Linus  ( ? ) allas namn rätt må tro :P hehe
dom skjussade hem mej , väldigt snällt sen nu sitter jag här och ska sätta på filmen Wall-E :D den verkar vara jätterolig :D

oh min sköna säääng :D I love <3

Kommentarer
Postat av: Pancha

haha alla namn rätt :D TUNGAN ska du pierca :D och vi måstegöra naglarna vill ha låååånga. Dessutom kan jag klippa dig ;) billigt och bra haha

2008-11-04 @ 10:40:11
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: sabina

Jag håller med Annica! Tungan är snyggast! :)

2008-11-04 @ 17:27:24
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Ida

hihi ookej :D då blir de nog dE :P

2008-11-05 @ 03:13:11
URL: http://sniibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0