13 TIMMAR

om 13 timmar åker vi tjejer :D  gud så vi längtat och tjatat :D men nu e vi hääär!
och jag kan inte sova:( det är väl typiskt!!!!! åh kmr va skit trött imorron :(
men sånt får man ta ... idag har ja varit nere på stan och köpt strumpbyxor, min mascara som ja velat ha :D , glitterspray och deo :D så nu e ja redo! Va med annica på stan förresten :) min lilla gobit! Vi gick även till polisen för att hämta ut mitt pass, usch så gräslig ja ser ut , men får ju inte ens le -.-
Sovkompisen min sover :( jag måste oxå får tvinga mej!! fast finns oxå bara ett täcke :P ska nog gå o hämta ett påslakan och ha de som ett  :P Imorron ska ja till Jaana vid 11 , då bjuds de på öl ! sen till tågstation!!!

förresten när ja packat allt o går ner på stan med min xtremt tunga packning så känner ja på mej att ja glömt nått och när ja kmr ända ner på stan så e de ju min gulglittriga ögonskugga ja köpte i måndas!!! ÅHHH köpte ju den endast för denna resa!!! fast syrran min ska troligtvis komma till tågstation med min klänning så ja bad henne ta med ögonskuggan men de skulle inte förvåna mej om hon glömt den -.- !
ajja e man dement så...


föresten mitt hjärta va 21 år Jessica:D
ne ska nog spela yatzy lite nu sen sova:P hejdåå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0