1 Dag Kvar!

Tihi :D

Idag har jag varit hos syster och lekt med Teo :D Han e verkligen världens goaste unge! Vi busade hela kvällen! åh så JÄVLA GOOOOOOO ! fan när ja ser honom har ja lust att krama sönder killen!!!!! Idag sa han : Min Ida.
Åh blev så glad :D !<3 Love him so!!!
Sen åkte jag hem till Jessica där även Danne & Tomas va! Sen åkte dom och vi börja tagga som vanligt :D gjorde en kryssningslist till mej så ja inte glömmer nått ! men tror även att ja har gjort de -.-
Sen så kom Emelie och vi åkte runt lite sen till Bomhus för att ta en rök med Denise!
Och nu kom jag hem :D
Ska ladda hem en film och lägga mej i sängen. Godnatt på er allihopa!

- Smink
- Pumps
- Mjukiskläder
- Klänningar
- Stövlar
- Pumaskor
- Deo
- Tandborste/kräm
- Hårnålar
- Strumpbyxor
- Pass
- Underkläder
- Strumpor
- Hårspray
- Pengar/kort
- Mobilladdare
- Parfym
- Plattång
- Alkohol
- Glitterspray


nått som jag kan ha glömt så säja till, Annica du vet va ja kan ha glömt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din gula ögonskugga :D

2008-11-06 @ 21:35:33
Postat av: ;-)

KONDOMER........ hihi

2008-11-06 @ 23:02:02
Postat av: ida

hahaha vem skrev kondomer;)

2008-11-10 @ 21:26:25
URL: http://sniibb.blogg.se/
Postat av: ida

jag chansar på katta :P

2008-11-19 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0