HAHA vilken kväll :P

 Jag & Älsklingen på Studentkryssning. På frukosten , har inte sovit nått kl e väl halv 7 :)
Så jävla roliigt :D

HAHA ikväll så åkte vi till Denise, så jävla kul !! haha
Fan som vi skratta!! sen när vi åkte hem för vi skulle duscha o platta håret tills imon så kmr ju ja på att jag glömt nycklarna upp i lägenheten o att porten är lååst!! PANIK! :P så vi får tag i Wankes nr, ringer te han ja o fårga om vi får åka te hans jobba låna hans nyckel gå upp te min lägenhet o hämta min nyckel o sen till Wanke igen, o de fick vi ju! TACK :D vilken ängel ;);) hihi så jävla snällt!!!! tur att man har snälla grannar :D men de va roligt! nu ska ja duscha en snabbis sen platta emelies håår!!




image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0