häärligt!

du är så falsk så falsk. Snakkar massa skit!
Vill bara skratta så fort ja tänker på dej. du finns inte i min värld längre!
Tack o Hej !

___________________________

Jag har mina riktiga vänner som betyder så mkt! :) Ni är inte falska och snakkar definitivt inge skit! :D så glad att ja har SÅ MÅNGA vänner , som vissa andra inte har :)
Älskar er! Och så har jag en pojkvän som älskar mej överallt annat :D Så lycklig!!!
idag blir det fest hos Emelies syster sen blir tant grön eller begergrenska :D myspys! får se vilka de blir då :) Älsklingen åker till söderhamn och ska på 80tals fest ,han ska vara magnus uggla :D såå sött, men skit bra val :D uggla rockar!! hihi
så ja får hoppas att han kommer få ha de så jävla roligt :D utan mej kanske de blir lite svårt men han får stå ut :D tror han klarar sej faktiskt :P hihi. <3

har varit hos största syster igår och hjälpt henne i nya huset, så jävla fint . Det ligger i Bomhus :D fintfint! älskar huset och trädgården! Jag målade listor , så vackert det blev :D  sen så gick jag , syster, wille & teo ut o lekte lite :) ja o  syster sparka lite fotboll . Va faktiskt ovanligt roligt :P haha. sen kom älsklingen  :D o va med! sen åkte vi på hans fotbolls match! så mysigt att sitta där när de e fint ute o titta på älsklingen :D

senare idag ska ja o mari åka o hämta dricka till hela studentveckan :P 5 l dunk :P haha kan behövas ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0