Bal för Vasa imorron!

imorron ska jag o emelie skjussa Tessi & Henke till balen i Mustangen!!!!
åh kmr bli tårögd , hon kmr va så jävla fiiin! är så avis!
min lilla tessi! som inte e så jävla liten längre :P

kmr bli kul att se :D

i helgen vill ja vara me Älsklingen , Emelie & Stefan!
Alborgen röstar ja för :)

Förre vacken köpte älsklingen ett par skor till mej :D åh så snällt! han är föör söööt, min älskade älsklingen <3 älskar dej såå :D Och så fick jag även ett par SKOR av Mona :O , filips mamma :D jättesnällt verkligen :D så glad! Fått även nyckelband, strumpor ( sverige tema dårå :P ) men hon skulle även ge mej sverige trosor för Filip fick sverige kallingar, men då finns inget inga trosor :O hallå , vrf finns det bara kallingar, diskriminering :P haha. tkr super mkt om Mona, hon e så generös, för generös :D och gör väldig god mat lär ja ju tilllägga :D hihi, ska försöka övertala filip att åka och hälsa på i helgen , inte för ja tror att det är nått problem :)

heejdå!! föresten så har den här dagen avrit underbar :) skit varmt , varit i boulongen me OP3A, fikat o varit me ozzy. sen hem o vara barnvakt åt Teo , Ozzy & Frasse <3 var i lekparken sen gick vi en prominix!

sen kom emelie <3 hon skickar sms nu o säjer att ja inte ska äta nått :S HALLÅ
hur ska det gå till, de är inte så jävla lätt om man heter IDA :O fattar inte ja, men ja gör väl inte de då ,  regeringen bestämmer :)

imorron blir de boulongen med min klass 3B , brännboll o fika o myspys hoppas på fint väder, vet inte hur de ser ut :/ ajja, emelie ska med :D hämtar väl ozzy då oxå :)

ne nu ska ja dra hejsvejs!
min filip föralltid :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

hha, precis :D

2008-05-28 @ 16:51:49
URL: http://lovisastefansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0