Studenten!

vill vill vill vill INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan , man har gått i skolan hela sitt liv , typ! och nu är de slut, ja vill verkligen inte. allt är så sorligt!!
Fyfan va hemskt! och inte få träffa alla varje dag igen! :'( på fred kmr ja grina sönder mej !!!!
USCH!!!!! ja som har längtat så jävla mkt till studenten men nu vill ja inte ens!

Imorron blir det fullt hela dagen!
9 skulle emelie komma hit. Ska åka på stan fixa BH o strumpbyxor. Sen ska jag köra sen träffa annica o JW på stan. Gå till vasa o fira Tessi som tar studenten ! Carro med :D
sen hem till tessi och fira henne där en stund! och det e vid 4 sen ska ja hem så ska syster färga utväxten på mej! o de tar ungefär 2 timmar o då e kl 6 . o förhoppningsvis är filip hemma då så ja får åka hem och mysa sönder mej med honom nån timme för sedan ska ja till Mari och sova hos henne ! o vi ska väl lägga oss vid 9. För vi ska upp 4 o fixa oss! Ska locka maris hår o de kmr ju ta 2 timmar oxå!!!!!! herregud!!!:O sen väg till boulongen!
 herregud vilket stress!!! inte får ja sova med älsklingen heller :'(

föresten så har ja hittat min studentklännig idag! STRESS & PANIK!
men ja kmr bli så fin så :)


ne ska kolla tv ! HEJ


Limpan jag o mickis!
Anna & Jag
Denise, Ida, Phil, Kikki & Sandra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan, skulle göra allt för att få ta studenten igen! OP'3are MAN SKA VÁ VÅRDRE!

2008-06-12 @ 17:50:11
URL: http://close.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0