Louis Vuitton!



Jag & Katta tänkte ha fest i min stuga :) på norrlandet :D vid havet!!!
Bjuda massa folk :D
Fotbolls tema ska de va oxå :P så ska vi ha fotbolls tunering, vollyboll tuneringa & Kubb tunering :) jag o katta ska även vara domare på fotbollen ;P HAHA som om vi kan nå ^^ men dom som hamnar på bänken får sitta där o skämmas och dricka 10 klunkar för varje minut dom sitter där ;) kmr bli så bra :P
eller om vi ska va med så ska vi va med Filip så vi vinner ;)

Sen blir de kanske grillning :D kommer bli så mysigt, fast vi har inte bestämt någon dag! för alla jobbar ju så jävla olika!! -.- DRYGT ! :)

Sen den 26 Juli ska de bli inflyttningsfest, TROR jag! :)  Kmr oxå bli skit kul :D
Bjuda så många så många :D roligast så :)

Våra underbara vänner :D <3







Fått den av katta nyss :D
Hon e underbar :) hon behövde verkligen inte, el egentligen så behövde ja en plånbok för ja har aldrig haft en  :P haha men ja kunde faktiskt köpa den själv :P men ja e glad, den e sååå snygg :D:D TAck gumman, älskar deeej :D !!!!!
När ja får lön ska ja köpa nått åt dej ja me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0