Helgen!

Fredas : STUDENTEN!! va så jävla roligt!! bästa dagen i mitt liv!! aldrig har ja haft så roligt!!!!!
:D de va skit jobbigt o lämna klassen på kvällen!!! :(

VÅRDARE ÄR HÅRDARE! ;)

Lördan : stugan en stund.. sen åkte ja o filip hem!  Sen stack filip till roos för han skulle ut på helt enkelt me roos maria o linda. tror ja  :P ja satt bra hemma o va helt slut! va så jävla trött!! had eladdat me sex and the city avsnitt som ja kolla  på fast ja sett alla redan men dom e så bra!

 Söndan : jag o filip börja packa ner köks saker och vardagsrumms saker i flyttlådor ! snart så :D sen så ut till stuga igen o mös! filip va så underbar hela dagen :D såå himla sööt!

är så glad att vi har varan o kommer alltid ha varan! :D han berätta igår att han har planerat in mej i hela hans liv! :D GOOO <3

 JAG  & MARI ÅKER CAB RUNT STAN  :p HAHA <3

 FÖR JA HAR TAGIT STUDENTEN!!!!

 MIN SKYLT :D SÅ SÖT JA E ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken bra blogg du har! hoppas att du får en fortsatt trevlig dag!

2008-06-16 @ 11:20:37
URL: http://ikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0