Godnatt!

Nu ska ja gå och lägga mej :) eller snart!
Fast ja vill inte, vill inte att det ska bli morron :(

Varit hos syster hela dagen, myst med Teo <3 min sötis !

Pratat med filip halva dan typ :D de e mysigt de! hände rinte allt för ofta :(
Men imorron kmr han heeeeeeeeem :D så på sätt o vis vill ja att de ska bli morron :D så ja kan få pussa på han lite :) Han säjer att han ska sluta vid 1 ungefär, men alltid när han säjer så så blir de aldrig så :) typ 3 lovar ja att de kmr bli! själv jobbar man till halv 3 ;) sliter :P haha

3 dagar kvar :D <3

Älskar Dej Filip Stefansson <3 :) Så otroligt jävla mkt!
Dig släpper ja inte taget om! :) du är min prins! Du har räddat mitt liv <3
Min familj älskar dej, kan de bli bättre ? :) du är så underbar och så min <3



Julafton :D haha lite seen ja sådär ;) ^^
Mona, Fredrik, Erika, Älsklingen ( i svart håår :D ) & Jag
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0