Flytt flytt

nu ska jag åka iväg och hjälpa min syster att flytta till huset :D
och pussa lite på Teo såklart :) ja e såå kääär i honom ;) hihi

Imorron börjar man jobba då :/ lite nervös fast ja varit där 5 veckor på APU.
Fast de kmr bli kul när ja väl kmr hit :) o äntligen tjänar man riktiga pengar o inte 45 kr / dag :P
Har saknat mina små söta o goa tanter o gubbar ;) hihi
Mest nervös är ja när ja ska börja jobba kväll. Jag kmr ha en helt avdelning själv!!!!!! :O På APU hade ja ju alltid Lena med mej men nu e ja helt själv. haha . herregud! måste verkligen skriva upp ALLTING innan så ja kan gå o läsa lite då o då ;P
Emelie ska skjussa mej till jobbat ;D sen ska hon hämta mej när ja slutar :P hahaha. Min karl de där :P <333

Kmr säker gå bra:) de är ja som inbillar mej alltig möjligt bara..

Ne nu kmr Mamsen <3
Tjingeling!
Puss på min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0