åh go!



Jag vill så gäärna ha!!
12 tusen nu bara :D skit bra pris ju! Är så jävla kär i dom!
:'( Ska jobba ihop pengarna  :D sen då jävlar!!!!!!! GO !

Ida har ja inte gjort nåt. Gick o la mej 20 i 4 i natt. Sen kom emelie från jobbet!
Sen sov vi och kolla på våra bästa år. Åkte o heja på mari , sen hem till mickis och bella! :)
Nu åkte hon till jobbet igen! Hon stal mina nycklar så inatt kmr hon igen :D <3 GO !

Sen imorron kmr älsklingen heeeeeeeeeeem :D NAAAAW! skiter i hur sent han kmr hem , bara ja får sova med honom så blir ja riktigt glad :D så han får hålla om mig tills ja somnar som han alltid måste göra :) så jävla mysigt!
Ingen jävel kan komma emellan oss :D jag är den bästa och finaste han nånsin har haft och nånsin kommer få sa han imorse :D och de e ju så sant sååå :D hihi gör allt för dej hjärta! ställer alltid upp oavsett vad.. Älskar dej så jävla mkt!
<3 Gud va mysigt vi ska ha i stugan :D åka te limön med Syster o gustav! :D hihi
och göra de vi gjorde förra året ;) ^^ hihi du e ju så knäpp älsko!


Ne nu ska ja göra nå.. Packa kanske =) så vi kmr här ifrån nångång!!!!!
Försten så fick älsklingen 2 hyror den här månaden , stackarn! :( 9000 i bara hyra sen era andra kostnader. vi får äta nudlar :) de går ju de med! eller så åker vi hem till mamma o pappa o äter :P ja har bjudit dit oss sjävla imorron :D haha.
och ja kan ju inte hjälpa han heller med nå räkningar. känns dumt :( USCH!

men i sommar ska ja jobba så mkt som de går :D och lägga undan för jag o älsklingen ska åka utomlands till mina förlädrars hus i Thailand! :)

Thank you for loving me, Filip <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0