Blått är färgen!

Nu funkar min mobil kanske ni tjejer har märkt efter inbjudan :D
Jag och Jessica gick till partyaffären idag och kollade om de skulle finnas nått till min fest som passade mitt tema!
Det fanns skit bra grejer :D så nu är allt fixat , skönt! Temat är färgen BLÅ :D
Fredde fick bestäma färg :P Först va tanken grön, men hur många har nå grönt hemma ? :S
Så jag köpte 50 blåa ballonger, 20 höga blåa platsmuggar, 20 st blåa partyhattar & 2 st blåa rullar med serpentiner, Blåa sugrör & så blir det en blå bål :D Kmr bli så fint :D hihi Sen blir det blandat med blå belysning!

Vi längtar jag & mina bruds :D
Sen kom Jaana förbi , vi åkte till Jessica en stund. Imorron blir det valbo med Tess & Teo <3 :D
På kvällen blir det Hockey, Idol utröstningen, Film & Pizza :D
Riktigt med mys, sen blir de jobb lördag & söndag! SKÖNT :D!

Sen e de ju praktiskt taget nästa helg ;) ^^
puss


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej honey bunny! Min helg har varit hysterisk:P sjukt mycke å göra och tänkt lyfta luren ett hundra tal gånger och ringa dig! Jag längtar till helgen:D åh va kul det ska bli, kan man komma i ett blått lusse linne el?;D Jag ringer dig imorgon vi måste snacka:D PUSS

2008-12-07 @ 22:26:37
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blått lusse linne va ju klockrent.... ;-)

2008-12-08 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0