Utomlands!

Älsklingen skickade sms imorse och frågade om vi skulle satsa på att dra utomlands till våren :)
Oh javisst! :D gud va romantiskt, bara han & jag ! <3

Vet ni nå bra resemål får ni gärna säja till ? :)

Annica smsade nyss och frågade om hon kunde sova häär :D  Vi kmr antagligen kolla på OZ ( vårat program det )
Gud va bra, igår va det vekligen hemskt att sova här själv, hatar de! & jag vill inte vara dryga och fråga hela tiden heller!
Vi ska gå till Polhem imorron och käka, åh min älsklade skola <3 bästa skolan ever , med världens underbarast folk! :D

Ska göra spagetti nu, ha ketchup till :P har absolut ingenting här hemma, imorron blir det stor handla med älsklingen :D

Hejhopp gummisnopp! :)


jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat som
jag varit med förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns


men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd
ingen känner mig så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu

Så jävla sant!


Kommentarer
Postat av: lovisa

vet :D :D

2008-08-21 @ 18:29:40
URL: http://lovisastefansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0