Shopping med Annica

kl 1 stack ja ner på stan, träffade Annica på banken då hon skulle ta ut pengar och ja skulle fixa ett nytt kort!
äntligen!!!
sen vidare till mcdonald för annica inte hade käkat frukost , jag åt ingenting! :D stolt;)
sen gick vi runt på stan!
Köpte ett par pumps, bh & trosor, kofta, 2 tshirtar till älsklingen, 1 rouge borste, läppglans & persika färgad rouge :D
nu blir det inte nått på ett tag, ska även betala hyran -.-
sen efter de är det barar att shoppa på :D

nu väntar vi på Emelie då hon skicka ett sms till mej och fråga om jag vela äta på IKEA :)
ja har ju inte ätit nått så javisst :) ska även bjuda min fru, Annica :)

sen ikväll blir det Pokerkväll .
Jag, Annica, Limpan, Emelie, Katta & Tessi :) fan va kul :D
jag bjuder på öl oxå!

ska dra, hejsan!:)


Kommentarer
Postat av: Pancha

BÄSTA dagen <3

2008-08-19 @ 14:42:05
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0