Onsdag

Du lever bara en gång & den gången är nu, Finns bara en som vet hur du ska leva & det är du!

så sant så.
Kan inte sova , la mej i soffan och försökte där efter SATC, men icke.
Vill inte sova i sovrummet ensam eftersom jag inte kan sova utan att tv är på. Måste alltd höra att det är " någon/några "  omkring mej för att ja ska kunna sova. Vet inte varför heller, har bara alltid varit så liksom, jag måste somna först innan dom jag sover med kan stänga av tv, sen om ja vaknar mitt i natten så sätter jag oftast på den igen. Ganska irriterande för dom som inte kan sova med tv på :P Nu börjar kl bli halv 4 igen, åh!
Igår så somnade jag och Katta efter 4 och jag lovade att de inte skulle bli så idag men joo tydligen!
Ligger och tänker på Filip, vill så gärna att han ska vara här. Hoppas verkligen att när jag öppnar ögonen att han ska ligga brevid mej, men de är bara önsketänkande! Det är bara 2 nätter till! :D Försöker tänka positivt! Jag vill ha helg oxå så jag kan ha på mej min nya blåa klänning som jag inte testat än ens men den va så jävla snygg så ja va tvungen att köpa den! :) och mina pumps till , oh lovely <3
Idag har jag ingen aning vad som händer, eller jo jag ska tvinga mej ner till tvättstugan! Sen om jag inte har nått för mej så ska jag skrubba lilla minsta vrå i den här lägenheten då går tiden fort och de blir fint o fräscht och ju fortare tiden går desto fortare blir det kväll så jag kan gå och lägga mej sen så kmr älsklingen hem!
Bara han är hemma så kan ja ha de hur tråkit som helst det blir ändå inte lika tråkit som man har det nu liksom när han inte är här!
Just nu har ja 2 fjortisar här utanför som skriker och är väldigt dryga! Fan ska dom intt sova vid den här tiden, dom går väl i skolan?!  -.-

ne nu ska jag dra mej, hejdå allihopa :)
Ha det bra så hörs vi under dagen!
Gonatt , pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0