idalindberg ♥ filipstefansson

helgen har varit helt underbar :)  har varit mest med min älsklingen <3 :) vi har haft det så otroligt mysigt och roligt tillsammans!
Vi åt hos Mona i fredags, Mickis & Jonas med . De va gott! Sen igår så blev det familje middag hemma hos min mamma & pappa <3 :) riktigt mysigt!
I Fredas va ja även hos min syster ända till 3 på natten. Vi kollade på OS , mös & käka godsaker ;)
Wille va även med oss hela natten, fast runt 3 där somna han i soffan. Vi tog deras " nya " bil ;) en två sittsig, kände som en epa :P haha o fick knappt plats ;) men roligt va de.
Jag bestämde mej för att hoppa av hos Stefan för att ja vägrade att älsklingen skulle gå hem själv kl halv 4 på natten i sunkiga sidan av brynäs i tshirt & en bärbar data under armen! och då blev han så glad :) så vi gick den där låååååååånga biten men de va skönt tyckte jag men inte älsklingen , han bara gnällde ;P

men helgen har varit lung och mysig :) va så skönt att inte festa! otroligt nog :O
idag har man fått LÖN oxå :D WIIIIIE! ska ner på stan me annica o köpa mina pumps :D och förhoppningsvis en klänning, annars så har ja ju redan fått en av min mellersta syster. Jag & therese åkte till valbo i lördas, jag köpte en prestent till älsklingen, han fick en Mackmyra Whiskey :) sen så fikade vi o då såg vi våran andra syster, så vi hängde oss över räcker o glodde på henne men hon märkte inget:P sen blev hon sur för att vi inte frågade henne om hon skulle med till valbo, o sen berättade ja att ja hade varit där tilll 3 på natten innan. o då blev hon ännu surare, hon vela oxå va med :) Såå sööt! sen frågade ja om hon inte vela köpa en klänning åt mej, o de gjorde hon :) <3 TACK , så underbar!!

Filip blev jätteglad över presenten :D han hade tänkt o köpa en själv. men nu vill han inte dricka upp den :P så ja funderar på att köpa en till så han har en att dricka o en att bara stå:)

ajja nu ska ja göra mej klar. hejdå! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0