Halkbana / Ikea / Syster

gick upp idag kl 6 jag & älsklingen , tog bussen till valbo eftersom inte mustagen funkar :(
jag o carro va så jävla nervösa, men vi klara de! :D haha. jim fick inte va me oss :( taskit! Jag & carro åkte i samma bil då, haha va riktigt kul! lite pinsamt där i början lär ja ju säja :P men ja hörde faktiskt inget! :P
men de va ruskigt roligt! jag o carro skrek i bilen där o härja ;)
sen kom lisa o filip och hämta oss , då åkte vi till valbo o lämna av folket sen till IKEA med stefan, har varit med o gjort hans lägenhet snygg :D valde färg på soffan, soffbordet och hyllan :D kmr bli så fint :D
han köpte grejer för 17000 :P och vi köpte kuddar, lampa, min tavla ja längtat så efteter :D  äntligen ska vi gömma de där fönstret!!

sen har vi käkat grillat hos Mona, jonas & mickis va ooxå där :) sen sitter ja här nu hemma o väntar på Mona, Jim & Lisa som ska skjussa ut mej till min syster i bomhus :)

sen imorron ska ja sova hela dagen först :P sen på kvällen/natten ska Jag, Älsklingen , Katta & Stefan åka till Falun :D till spökhuset igen! äntligen får ja ha min kille me mej , så nu har ja o katta en varsin som vi kan klänga oss fast vid :P
 
ne nu måste ja sluta, nu e dom häääär!
mina små barn :P

Pusspuss
älskar dej Filip :) <3
Haft så roligt me dej igår och idag :D

Tack Annica för att du tjatar på mej om att vi ska in på alla dessa jävla skoaffärer!
Men igår så hittade Annica ett par pumps till mej :D så jävla otroligt snygga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0