Deppig!

Här sitter jag för mej själv, alldeles själv!  Så jävla tråkit! och Deppig är jag oxå!
För det är nu man känner att man slutat skolan på riktigt! dit ska man inte tillbaka mer och det är nu jag vill tillbaka! fan va roligt man hade, usch saknar tiderna i skolan! Varje dag så va man med sina bästa vänner och man kom alltid på under dagen va man skulle göra ! går inte o berksiva med ord hur mkt ja saknar skolan! Skoltiden med Mari & Malin va helt underbart! Och när Malin bodde hos mej där en tid under vintern , då vi stannade uppe under nätterna o kollade på forever eden och när ringklockan ringde så kollade vi på varandra o sa: ska vi gå till skolan , eller stanna hemma o kolla på våra bästa år ?
ja då va de bara att lägga ner huve på kudden o somna om:D va så skönt! ne ja saknar om tiderna så grymt mkt! <3

saknar älsklingen som FAN ! usch va sakta tiden går!!!!!!!!! kom hem!!!

just vid sånna här tillfällen skulle man ha en hund som man kan mya med, umgås med, leka med, gå ut o gå med! då skulle man ha nått o göra o inte känna sej så himla ensam heller!

och ingen kan sova med mej här heller, Annica börjar skolan imon & Emelie ska till turkiet.....
Jag & Emelie och våra dagar/kvällar/nätter. underbart! vi hittade alltid på nått oavsett tiden på dygnet...

ska ringa katta, hejsvejs!
hittade bilder från högstadiet :D

SOLÄNGSSKOLAN ÄGDE <3

Jag , Annica, Tessi & Katta - längst fram!


Tessi , Jag & Annica - Andra raden uppifrån till vänster.
En brunet och 2 bloninder brevid varan :D


Bästa vänner ever! KÄRLEK TILL TUSEN <3
14 årningarna då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0