Övre Bergsgatan 4

Satt upp oss på en lägenhet imorse! Jag gick in på GG 06.20. Anmälde mig för intresse av lägenheten, plats 2 fick vi. ringde till filip! och han vela veta hyran! så gick jag in igen o då va kl 06.30 o då va de redan 3 st till som anmält sig. Asså man måste fan vara inne vid 6 om man ska vara först! Ajja , ska dit imorron vid 11 och kolla! :) Jag & Älsklingen! Det är en idag som ska kolla halv 5. Hoppas dom inte säjer ja :( och att dom inte ligger på första plats! vi behöver verkligen en lägenhet! det är nära staaan :D och balkong, men fortfarande en två! -.-
får gå in imorron och kolla igen!

vid 5 halv 6 , kmr älsklingen hem <3 MYYS!
Stefan följer då med och ska fixa datan :D WIIIE! Men innan ska jag och emelie till valbo! :)
Ska kolla på en tröjja på Gina :D älskar den affären ;D!  gör väl alla iofs.

Ne nu ska jag dra! Hejhej!
Älskar min Filip Stefansson mest i hela världen! Han är den bästa ! Den snyggaste som finns:D
Sexigaste oxå , och underbaraste ;);) han är min bara min  föralltid :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0