10 Månader <3

med älsklingen idag :D underbart!

Idag va jag ledig från jobbet , skönt! Har jobbat hela helgen!
Så de har varit lungt :) Varit i valbo med Eme, Emelie & Mari idag :) Jag och emelie hitta en super fin studentklänning :) men tror de är väldigt många som kmr att ha den eftersom den finns på gina! Men tror jag ska åka antigen till uppsala eller sthlm för att kolla på en :) finns nog finare där!

Sen har vi bara mysit hos Filip. Hälsat på Mickis! Åkt runt :P Kollat på alla möjliga sidor som hyr ut lägenheter också! säkret 10 olika sidor! Men finns inget! vi vill ha mera centralt och en 3a! med balkong! och vi har sagt upp lägenheten på brynäs nu ! Fast vi har ju till augusti på oss men jag vill ha de klart nu, känner lite stress! men vi har även pratat om att köpa en , så ska älsklingen rusta upp den själv! runt 500 000 - 600 000 kr. Då finns de fasktiskt  många :) men ska visa han imorron! när vi får internet tillbaka :D!  Många vädligt centralt! Hittat en favorit redan! skit fint kööök! men det är en tvåa . ajja :)

Imorron blir det jobb! :( Fast Filip kmr ju hem :D bara varit borta en dag  :D sköönt!

nu ska jag soova :) Puss puss!

Kommentarer
Postat av: o26

snart ska vi träffas gumms!

2008-04-28 @ 23:26:52
Postat av: Emelieeee

Kommenterat ;)

2008-04-28 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0